óra ékszer divat 2017

Ha a divatot nézzük, akkor 2017-ben is a fast fashion hódít, tönkre is mennek a nagy divatmárkák, mint például a Mexx vagy a Tom Tailor, az Ambercrombie és még sorolhatnám.

Néhány óragyártó ugyan megpróbálta felvenni a versenyt és átalakította üzleti stratégiáját, de az évszázados hagyományokkal bíró nagy márkáknak a jelenlegi körülmények között nem tudta tartani a tempót. Az ékszer és óragyártás alkalmatlan erre, és nem is kell átalakulnia, hogy alklamassá váljon. A legjobb példa erre az Esprit, amely kiváló és sikeres gyártóként sem tudott felnőni az elmúlt évek kihívásaihoz, és rekord méretű csökkenést szenvedtek el. A  fast fashionben már bevált módszert követve 2017-ben sorra értékelik le a termékeiket az olyan divatmárkák, mint az ARMANI, Guess, MIchael Kors, Calvin Klein és ez csak néhány az alkalmazkodni kívánó gyártók közül. A márkahű vásárlók azonban egy elég konzervatív részét képzik a társadalomnak, akik valószínűleg nem tudnak és nem is akarnak átállni az új rendszerre.
A szinte semmiből érkező ismeretlen kis független gyártók azonban sikerrel veszik fel a kor kihívásait, hiszen nem szenvednek a nagyokra jellemző gyerekbetegségekkel és a mai szempontokat betartva sikert sikerre halmoznak.

Időtálló órák és ékszerek?

A mai felgyorsult világban már szinte semmiről nem mondhatjuk el, hogy egy életre szól. Főleg a fast fashion divatcikkeiről mondható el, hogy minden elhasználódik elég gyakran, és mindent cserélünk. Ez a fajta piaci magatartás azonban mindent elértéktelenít. Másrészről, bármilyen gyors a divatvilág az emberek még még mindig szeretnek ragaszkodni dolgokhoz, tárgyakhoz és el is várjuk tőlük, hogy tartósak és minőségiek legyenek főleg, ha márkás órák -ról beszélünk.. Ezt a szegmest célozzák meg az új, feltörekvő márkák, amelyek egy eddig ismeretlen viszonyt alakítanak ki a vevőkkel, amit a tradicionális designer cégek nem tudnak, vagy nem is akarnak.

Mi lesz a divat 2017-ben?

Az elmúlt évek alapján kijelenthetjük, hogy mind az órák mind a minőségi ékszerek gyártói elindultak visszafelé az úton, és megpróbálnak az alapokhoz visszatérni. Ode, ahonnan tulajdonképpen elindultak, azokhoz a bevált fogásokhoz, ami valamikor híressé és keresetté tette őket. Az eredetiség a trendektől függetlenül mindig sikeres lesz, és ha sikerül a nagy divatmárkáknak időtállósággal kombinálni, akkor újra megtalálják azt, amit minden vásárló keres.